marți, 11 august 2009

Muffins cu ciocolata si nuci


Reteta de baza aici

Ingrediente:
120g unt
100g zahar tos
3 oua
miez de nuca maruntita
250g faina
1 plic praf de copt
130 ml lapte cald
50g fulgi de ciocolata
2 plicuri zahar vanilat
coaja rasa de la o lamaie
1 praf de sare

MDP:
Intr-un castron se pun ouale intregi impreuna cu zaharul tos, zaharul vanilat si praful de sare. Se mixeaza foarte bine, pana-si dubleaza volumul. Se cerne deasupra faina amestecata inainte cu praful de copt, se mixeaza bine, apoi se adauga laptele caldutz, coaja de lamaie, si untul topit si racit. Se amesteca bine tot timpul, se incorporeaza fulgii de ciocolata si nuca maruntita.


In tava de muffin se pun hartiute speciale in fiecare gaura. Se umplu cam 3 sferturi din fiecare si se baga tava la cuptorul preincins, pt 20 - 25 min. la foc mediu.
Dupa ce mai stau in tava vreo 5 – 10 min., se scot pe un platou la racit. Eu le-am mai stropit si cu putin sirop de vanilie

Pofta buna!

3 comentarii:

Ioana.Nagy spunea...

Ce bine arata si stropii din sirop de vanilie le confera un aer de prospetime. Cum ai facut siropul?

Raluca spunea...

:D pai am cumparat gata facut, imi plac mult aromele asa ca am o gramada de siropuri - menta, grenadine, curacao, macademia, vanilie, migdale, etc sunt o colectionara :)

Shari spunea...

Wow! ...Delicioase!...bravo!