miercuri, 19 martie 2008

Inghetata de vanilie cu branza de vaci



Aveam chef de inghetata facuta in casa week endul asta, asa ca m-am gandit sa pun in aplicare una din retetele scoase de pe net, nu mai stiu de unde o am pe aceasta.

Ingrediente:

200 gr. branza de vaci
150 ml. smantana batuta (frisca)
4 linguri miere
1 pachetel zahar vanilat
2 galbenusuri

MDP:

Se amesteca toate ingredientele si se adauga smantana batuta. Se pune compozitia in forme de clatite cu apa rece. Se va pune la congelator pentru 2 ore inainte de a se servi. Se serveste ornata cu diverse fructe.

Observatiile mele:

Eu am pus un ou intreg, nu aveam 2 galbenusuri. Am pus frisca lichida de la cutie pe care am batut-o bine, nu aveam smantana. Se simte insa cam puternic aroma de branza, ar fi iesit mai bine cu frisca din smantana. Eu i-am pus topping de caramel din comert...super delicios!

0 comentarii: